onsdag 5 mars 2014

Tips på fina och lättskötta mattor

Det är alltid kul att se hur andra gör. Jag har ju numer hand om Bontis webshop så därför tycker jag att det är lite extra kul att observera andra webshoppar. Intressant med leveranstider, emballage (yrkesskada) osv. De posters som jag beställde (se inlägget nedan) kom inom en vecka (från 2 olika håll) och var minst lika fina i verkligheten som på bild! Jag är supernöjd och kommer definitivt att handla mer via www.nordicdesigncollective.se.  Jag har fler favoriter när det kommer till posters men det återkommer jag med vartefter inköpen görs!

Måste visa en superfin matta som känns väldigt mycket Matilda. Den är från senaste vårkollektionen från BRITA Sweden och heter Bobbi. Kan mycket väl tänka mig en snygg turkos Bobbi i nya köket...
Kram på er,
Matilda

Finns i flera färger och i två storlekar

Mattan Gerda är inte heller så tokig!

Faktum är att de är snygga allihop!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!