tisdag 1 juli 2014

Nu lite ledig

Igår hade vi mäklarens fotograf här och jag passade på att ta några egna bilder efter att han gått. Mest för att det är kul att ha kvar. Det var inget vidare ljus igår så de är grumliga. Så här undanplockat och välstädat har vi inte så ofta... Är så glad att jag fick besök av min svägerska och svärmor ett par dagar innan fotografen kom eftersom mannen var bortrest hela helgen. Toppen med hjälp att passa lilla J och min svägerska skulle kunna sadla om och bli professionell fönsterputsare, det är då ett som är säkert. Nu tar jag lite ledigt och laddar batterierna inför visningarna som blir i augusti.


vardagsrummet i blå/vit skrud



lite ljust och fräscht går alltid hem (haha)


mina nyinköpta favoriter från H&M

Dags för vila






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!